В Дирекция “Национална система 112” – МВР е вакантна 1 /една/ щатна бройка за длъжността „оператор" в център за обаждания“ със средно образование за лица работещи по трудово правоотношение на основание чл.67, ал.1, т.1 от Кодекса на труда, както следва:
Отдел „Районен център 112" – Варна
сектор „Приемане на спешни повиквания”
- оператор, център за обаждания, средно образование – 1 /една/ щатна бройка.
І. Кандидатите за заемане на длъжността „оператор, център за обаждания“, /ЛРТП/ със средно образование, трябва да отговарят на следните общи и специфични изисквания:
ОБЩИ ИЗИСКВАНИЯ:
- Да имат българско гражданство;
- Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер, независимо от реабилитацията;
- Да не са привлечени, като обвиняеми или да не са подсъдими за умишлено престъпление от общ характер;
СПЕЦИФИЧНИ ИЗИСКВАНИЯ:
- Минималнo образование – средно;
- Допълнителна квалификация: компютърна грамотност (владеене на Microsoft Windowsи Office), умение за компютърна текстообработка на минимум 120 символа в минута;
- Минимален професионален стаж - не се изисква.
ОСНОВНИ ДЛЪЖНОСТНИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ
- Познава и използва функционалните възможности на информационно-комуникационната система на НС 112.
- Приема спешни повиквания на ЕЕН 112, събира пълната и необходима информация за събитието, въвежда данните в база данни на компютърната система, класифицира повикването по код и предава електронния картон на координатор за последващи действия.
- Проверява истинността на информацията, съгласно действащите инструкции.
- Осъществява конферентна връзка с дежурните в службите за спешно реагиране, съгласно действащите указания.
- Консултира се с координатор при обслужване на специфични сигнали.
- Прилага техники за бързо писане при обработване на инцидентите.
ІІ. Основно трудово възнаграждение:
За длъжността „оператор, център за обаждания“ със средно образование – месечна заплата в размер на 708 /седемстотин и осем/ лева за длъжност. Върху заплатата за длъжност се начислява и добавка за работа в МВР в размер на 5 %, с което се формира основната заплата.
ІІІ. Желаещите лица да работят по трудово правоотношение, следва да подадат ограничен набор документи за работа до 20.12.2019 г. включително, както следва:
1. Заявление /по образец/.
2. Анкетна карта /по образец/.
3. Автобиография /собственоръчно написана/.
4. Копие на лична карта /да пише вярно с оригинала и подпис/.
5. Нотариално заверено копие от диплома за завършено образование /при издадена диплома от чуждестранно учебно заведение – удостоверение за признато образование/.
ІV. Място за подаване на документи – всеки работен ден от 09,00 ч. до 12,00 ч. и 13,00 ч. до 16,00 часа на посочения адрес: гр. Варна, отдел „Районен център 112“- Варна при ДНС 112-МВР, ул. „Д-р Лудвиг Заменхов“ № 38.
С подалите заявления лица ще се проведе събеседване, като същите ще бъдат предварително информирани за мястото и часа на провеждането му.
Поканените за сключване на трудови договори лица, следва да представят удостоверителни документи за назначаване в МВР на посочените позиции.
Лицата ще бъдат уведомени допълнително.
За допълнителна информация: отдел “Човешки ресурси, правно осигуряване и административно обслужване” на ДНС 112 - МВР – тел. 02/960-10-327.