МВР

ОД Сливен

 

20 септември 2019

АКТУАЛНА ИНФОРМАЦИЯ ПО ИЗДАВАНЕ НА БЪЛГАРСКИ ЛИЧНИ ДОКУМЕНТИ

В сектор "БДС"-Сливен периодично през деня се извършва дезинфекция, по време на която се преустановява работата с граждани

ВАЖНО!

С изменение на параграф 10 от преходните и заключителни разпоредби на Законът за мерките и действията по време на извънредното положение, обявено с решение на Народното събрание от 13.03.2020 г. и за преодоляване на последиците, гласувани на 06.11.2020 г., беше прието следното:

Срокът на валидност на личните карти и паспортите, който изтича в периода от 13.03.2020 г. до 31.01.2021 г., се удължава с 6 месеца.

За срока на удължаването личните карти и паспортите са валидни идентификационни документи за самоличност в Република България, а в чужбина при условията на реципрочност. При желание/необходимост всеки гражданин  може да подаде заявление за нова лична карта и паспорт и преди изтичането на удължения срок.

Във връзка с прилагането на Регламент (ЕС) № 267 от 16.02.2021 г. на Европейския парламент и на Съвета за определяне на специални и временни мерки с оглед продължаващата криза във връзка с COVID-19 , срокът  на валидност на свидетелствата за управление на МПС (СУМПС),  който е изтекъл или ще изтече между 01. 09. 2020 г. и 30. 06. 2021 г. се удължава с 10 месеца,  считано от датата на изтичане на срока на валидност.
Всички СУМПС, чийто срок на валидност вече е бил удължен миналата година, съгласно предишен Регламент (ЕС) 2020/698 от 25.05.2020 г. и Решение (ЕС) 2020/1240 от 21.08.2020 г. и е изтекъл или ще изтече в периода 01. 09. 2020 г. до 30. 06. 2021 г. се удължава с 6 месеца или до 01. 07. 2021 г. – която от двете дати е по-късната.
 
Сектор БДС възобновява   „Организирания прием“ на заявления за издаване на български лични документи по постъпили искания  от институции, ведомства, кметства и др.

Сектор „Български документи за самоличност“ напомнят, че чрез портала за електронни административни услуги на МВР на интернет адрес:

e-uslugi.mvr.bg
всеки български гражданин, притежаващ валиден български квалифициран електронен подпис
може да подаде заявление за издаване на:
• лична карта и/или паспорт
• удостоверение за събития свързани с издаването на документи     

Лица с постоянен адрес на територията, обслужвана от Областна дирекция на МВР - Сливен, имат възможност да подават заявления за издаване на български лични документи във всяко едно от звената БДС на територията на Сливен – РУ Нова Загора, РУ Котел, РУ Твърдица. Готовите лични документи се получават в звеното БДС на ОДМВР-Сливен, където е подадено заявлението. 
В тази връзка Ви предоставяме информация за натовареността по РУ, както следва:
Брой приети заявления за лични документи

  12.04.2021

  13.04.2021

  14.04.2021

 

Работното време на служба БДС в Сливен  от 08,30 до 17,30 часа без прекъсване от понеделник до петък. 
в РУ-Нова Загора е от 08,30 до 17,30 часа без прекъсване от понеделник до петък. 
Служби БДС в районните управления в Котел и Твърдица работят от 08,30 до 12,00 и от 13,00 до 17,30 часа в дните от понеделник до петък. В РУ-Котел и РУ-Твърдица не може да бъде осигурен непрекъснат прием през работния ден. Извиняваме се на гражданите за причиненото неудобство. 
Поради неосигурен лесен достъп до помещенията на БДС на хора с увреждания в РУ-Котел, прием на документи може да се извърши с мобилна станция при подадено искане по реда на чл.10 от Инструкция№Із-417/10.03.2010г. на МВР.

 

Изображения

 15 април 2021 | 09:43