МВР

ОД Сливен

 

20 септември 2019

АКТУАЛНА ИНФОРМАЦИЯ ПО ИЗДАВАНЕ НА БЪЛГАРСКИ ЛИЧНИ ДОКУМЕНТИ

Удължава се работното време на сектор БДС в Сливен от 31 май - от 07,30 до 17,30 часа

ВАЖНО!

С изменение на параграф 10 от преходните и заключителни разпоредби на Законът за мерките и действията по време на извънредното положение, обявено с решение на Народното събрание от 13.03.2020 г. и за преодоляване на последиците, гласувани на 06.11.2020 г., беше прието следното:

Срокът на валидност на личните карти и паспортите, който изтича в периода от 13.03.2020 г. до 31.01.2021 г., се удължава с 6 месеца.

За срока на удължаването личните карти и паспортите са валидни идентификационни документи за самоличност в Република България, а в чужбина при условията на реципрочност. При желание/необходимост всеки гражданин  може да подаде заявление за нова лична карта и паспорт и преди изтичането на удължения срок.

Във връзка с прилагането на Регламент (ЕС) № 267 от 16.02.2021 г. на Европейския парламент и на Съвета за определяне на специални и временни мерки с оглед продължаващата криза във връзка с COVID-19 , срокът  на валидност на свидетелствата за управление на МПС (СУМПС),  който е изтекъл или ще изтече между 01. 09. 2020 г. и 30. 06. 2021 г. се удължава с 10 месеца,  считано от датата на изтичане на срока на валидност.
Всички СУМПС, чийто срок на валидност вече е бил удължен миналата година, съгласно предишен Регламент (ЕС) 2020/698 от 25.05.2020 г. и Решение (ЕС) 2020/1240 от 21.08.2020 г. и е изтекъл или ще изтече в периода 01. 09. 2020 г. до 30. 06. 2021 г. се удължава с 6 месеца или до 01. 07. 2021 г. – която от двете дати е по-късната.
 
Сектор БДС възобновява   „Организирания прием“ на заявления за издаване на български лични документи по постъпили искания  от институции, ведомства, кметства и др.

Сектор „Български документи за самоличност“ напомнят, че чрез портала за електронни административни услуги на МВР на интернет адрес:

e-uslugi.mvr.bg
всеки български гражданин, притежаващ валиден български квалифициран електронен подпис
може да подаде заявление за издаване на:
• лична карта и/или паспорт
• удостоверение за събития свързани с издаването на документи     

Лица с постоянен адрес на територията, обслужвана от Областна дирекция на МВР - Сливен, имат възможност да подават заявления за издаване на български лични документи във всяко едно от звената БДС на територията на Сливен – РУ Нова Загора, РУ Котел, РУ Твърдица. Готовите лични документи се получават в звеното БДС на ОДМВР-Сливен, където е подадено заявлението. 
В тази връзка Ви предоставяме информация за натовареността по РУ, както следва:
Брой приети заявления за лични документи

  05.07.2021  12.07.2021  19.07.2021  27.07.2021

  06.07.2021  13.07.2021  20.07.2021  28.07.2021

  07.07.2021  14.07.2021  22.07.2021  30.07.2021

  08 07 2021   15.07.2021 23.07.2021

  09.07.2021  16.07.2021  26.07.2021

Работното време на служба БДС в Сливен  от 31 май 2021 г.  е от 07,30 до 17,30 часа без прекъсване от понеделник до петък. 
в РУ-Нова Загора е от 08,30 до 17,30 часа без прекъсване от понеделник до петък. 
Служби БДС в районните управления в Котел и Твърдица работят от 08,30 до 12,00 и от 13,00 до 17,30 часа в дните от понеделник до петък. В РУ-Котел и РУ-Твърдица не може да бъде осигурен непрекъснат прием през работния ден. Извиняваме се на гражданите за причиненото неудобство. 
Поради неосигурен лесен достъп до помещенията на БДС на хора с увреждания в РУ-Котел, прием на документи може да се извърши с мобилна станция при подадено искане по реда на чл.10 от Инструкция№Із-417/10.03.2010г. на МВР.

 

Изображения

 02 август 2021 | 11:35