МВР

ОД Кърджали

 

22 януари 2020

Директорът на ОДМВР-Кърджали инициира работно съвещание във връзка с подмяната на лични документи през 2020 година

Работно съвещание във връзка с издаването на български лични документи през 2020 година е насрочено на 23 януари 2020 г. /четвъртък/ от 10 часа в ОДМВР-Кърджали по инициатива на старши комисар Атанас Илков. Поканени за участие в обсъждането на организационни мерки, които да осигурят нормално обслужване на гражданите, са: областният управител Никола Чанев, кметовете на седемте общини, служители от дирекции „ГРАО“, а от ОДМВР-Кърджали ще се включат началниците на Районни управления и ръководни служители по направления, свързани с предоставянето на административни услуги. Предмет на дискусията ще бъде взаимодействието с общините и институциите за нормалното протичане на процеса на обслужване на гражданите при подмяната на личните им документи. Тази година изтича срокът на валидност на общо 113000 лични карти, паспорти и свидетелства за управление на МПС на жители на областта. С вече изтекъл срок на валидност са 29500 документа. Кампанията по подмяната им очертава напрегната работа в сектор „БДС“ и това налага предприемането на допълнителни организационни мерки. Старши комисар Илков ще презентира и резултатите от работата на ОДМВР-Кърджали по противодействие на престъпността в малките и отдалечени населени места, основните проблеми, които поставят жителите на областта при посещенията на мобилните екипи на Областната дирекция. Ще бъде включена и темата за напредъка по осигуряване на видоенаблюдение в общините, която беше дискутирана на първата среща с кметовете.


Изображения

 28 юли 2020 | 16:27